divendres, de maig 18, 2007

BON VOYAGE

Vam sortir el dimarts 8 de maig a les 8:45 de la nit on nosaltres havíem quedat amb l’autocar i els professors a les portes de l'institut d'on vam sortir amb destí Poitiers.

Després d'unes 14 llargues hores de viatge a l'autocar vam arribar a Futuroscope, allà ens van fer una visita guiada entrant a una sèrie de simuladors on ho vam passar d’allò més bé. A l'hora de dinar nosaltres vam podem rondar per allà solets!

Per la tarda arribem allà cap a les 8:00 a l'alberg, (millor no parlem de l'alberg.)

L’alberg si tu te’l miraves per fora semblava un manicomi abandonat era per mirar i riure. No parlem dels lavabos que tenien una cadira dins de la dutxa. ERA FASTIGÓS!

Segon dia a França, ens llevem a les 7:00 i a les 7:30 sona la l’alarma d'incendis ningú fa res... després esmorzem i mes tard sortim cap a l'illa de Re, on agafem les bicicletes i recorrem 17 km per anar al nostre destí el far de la Balena. Allà vam passar una migdia inoblidable amb moltes anècdotes que un altre dia us explicarem.

Acabat el dinar sobre las 4 de la tarda vam tornar a fer els 17 km cap el poble on vam deixar les bicis i vam agafar l’autocar cap a la Rochelle. A la nit vam fer una petita visita pel centre de la Rochelle passant pel port i molts més llocs macos.

Al dia següent a las 6 del matí ja estàvem esmorzant i a las 7 sortíem cap a Toulouse. Vam arribar allà a les 12:30 del migdia i vam anar cap el centre de la ciutat on vam dinar i vam començar la gimcana que tractava de buscar molts llocs i preguntar a molta gent.

Vam sortir d’allà a les 4:30 de la tarda i després de 6 llargues hores vam arribar a Barcelona.

Si voleu veure més fotos, cliqueu aquí.

Edurne i Lucia...

elenicA ha dit...

mola mola!
bona entrada!
;D

1 petoo!

Francina Marti ha dit...

Bona entrada! Això s'acosta bastant al treball de crònica periodística.
Felicitats! (sobretot a la Lucía, que al final s'ha decidit)

[Mire.. ha dit...

Bueno, hi van haver algunes coses que ens feien fàstic, com el menjar,labavos,etc..o que no ens agradaven, o que ens esperavem que fós diferent.però..
Va ser un viatge molt dibertit i amb llocs com la Rochelle i la ile de Ré realment molt bonics.